Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží – Odstoupení od kupní smlouvy
Nevyhovuje Vám zakoupené zboží? Kupující má v souladu s platnými zákony právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
Právo vrátit zboží v této lhůtě mají i zákazníci, kteří si jej převzali formou osobního odběru. Právo na vrácení zboží nelze uplatnit pouze v případě objednávky v rámci podnikatelské činnosti, tedy pokud nakupujete jako firma na IČ.
Zboží lze vrátit za předpokladu, že:
– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,
– nenese žádné známky používání,
– je v původním továrním balení a se všemi etiketami.
Jak vrátit zboží?
Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte své rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejjednodušší možností je kontaktovat nás emailem na adrese eshop@hapamax.cz. Doporučujeme využít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je možno stáhnout zde.
Jak a kam vrácené zboží zaslat?
Vrácené zboží pečlivě zabalte do původního obalu nebo do kartonové krabice. I když obal není součástí ceny zboží, je nejvhodnější vrátit zboží ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, bez poškození, čisté a v originálním obalu.
Pokud k zakoupenému zboží bylo přidáno jiné zboží zdarma jako dárek nebo za sníženou cenu (různé druhy akčních nabídek), je nutné toto zboží zaslat zpět spolu se zbožím, které chcete vrátit.
Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, nám můžete vrátit osobně nebo jej můžete poslat jakýmkoliv přepravcem na adresu naší společnosti:
Hapamax s.r.o.
Žerotínova 2838/64
787 01 Šumperk
Doporučujeme vám zaslat registrovaný balíček s poskytnutým sledovacím číslem - tímto způsobem budete moci zkontrolovat, zda a kdy nám byl balíček doručen. Potvrzení o přijetí balíčku neposíláme.
Kdy dostanu zpátky peníze?
Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. Platba však bude uskutečněna až poté, co nám bude vráceno zboží. Náklady na dopravu hradíte sami.
Jaké zboží nelze vrátit?
- zboží, které bylo zakoupeno dříve než před 14 dny;
- zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
- zboží, které bylo dodáno v uzavřeném obalu, a kupujícím bylo po dodání z obalu vyňato, a z hygienických důvodů je nelze vrátit;
- upravené zboží podle přání kupujícího;
- potřebný díl při opravě a údržbě na místě (například servisní díly);
- zboží, které podléhá rychlé zkáze.
Máte jiný dotaz?
Veškeré dotazy Vám rádi zodpovíme. Kontaktujete nás přes chat, emailem na eshop@hapamax.cz nebo na tel. čísle 603 540 806.
Tyto informace nenahrazují OP. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.
Reklamace
Dorazila k Vám objednávka nekompletní nebo poškozená? Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali? Nebo zboží zkrátka nefunguje tak, jak má?
Pokud se jakákoliv vada zboží projeví v průběhu záruční doby, máte ze zákona právo jej reklamovat. Reklamace zboží je možná ve lhůtě do dvou let od převzetí zboží.
V případě vady nebo poškození zboží můžete uplatnit nárok v rámci záruky a požádat o:
- opravu produktu (odstranění vad),
- výměnu zboží za správné či nové,
- snížení ceny (zboží si ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny),
- odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží a peněz).
Jak zboží reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, nám, prosím, nejprve dejte o této skutečnosti vědět.
Nejjednodušší možností je kontaktovat nás emailem na adrese eshop@hapamax.cz. Doporučujeme využít formulář pro reklamaci zboží, který je možno stáhnout zde. Navrhneme Vám nejjednodušší a nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.
V jakých případech můžu zboží reklamovat?
Na reklamaci máte právo v případě, že:
- zboží přišlo poškozené;
- zboží přišlo nekompletní;
- došlo k záměně zboží a dorazilo vám jiné zboží, než jste měli objednané;
- se během záruční doby na zboží projevila vada způsobená výrobcem.
POZOR! Při přebírání zboží od přepravce si překontrolujte obal zásilky. Pokud jeví známky poškození, máte právo požadovat rozbalení balíku a překontrolování vnitřního obsahu. Ne vždy, když je poškozené venkovní balení, musí být poškozené i zboží uvnitř. Pozdější prokazování poškození je problematické, protože přepravci neberou na pozdější reklamace zřetel.
Pokud je zboží poškozené, zásilku od přepravce nepřebírejte. Důležité je sepsat s přepravcem protokol o odmítnutí zásilky a následně nás kontaktovat, abychom mohli situaci co nejdříve vyřešit. Převzetím zboží stvrzujete celkový počet a neporušenost jednotlivých kusů zásilky.
Jak a kam reklamované zboží zaslat?
Reklamované zboží pečlivě zabalte do původního obalu nebo do kartonové krabice.
Zboží k reklamaci zasílejte vždy kompletní včetně všech jeho součástí a příslušenství.
Zboží můžete reklamovat osobně nebo nám jej můžete poslat jakýmkoliv přepravcem na adresu naší společnosti:
Hapamax s.r.o.
Žerotínova 2838/64
787 01 Šumperk
Nejjednodušším způsobem zaslání reklamovaného zboží k nám je přes přepravní společnost Zásilkovna - balíček stačí přinést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a sdělit obsluze kód, který Vám zašleme. O vše ostatní se postaráme.
Veškeré náklady reklamace platíme za Vás. Částka za dopravu Vám bude vrácena na bankovní účet, který nám sdělíte. Nejvýše však ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu dodání zboží.
Jak dlouho bude reklamace trvat?
Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy.
O průběhu reklamace, zejména o jejím oprávnění, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím poskytnuté emailové adresy nebo telefonicky.
Jaké zboží nelze reklamovat?
- zboží, které je poškozené neodbornou manipulací, obsluhou nebo je opotřebeno obvyklým způsobem při používání;
- zboží, které bylo inzerované jako použité či vadné a nese vady, pro které bylo zlevněno či na které byl kupující upozorněn;
- zboží, kterému vypršela vyznačená doba použitelnosti;
- dárky obdržené zdarma k nákupu nejsou součástí prodejní ceny výrobku a nelze je reklamovat.
Máte jiný dotaz?
Veškeré dotazy Vám rádi zodpovíme. Kontaktujete nás přes chat, emailem na adrese eshop@hapamax.cz nebo na tel. čísle +420 603 540 806.
Tyto informace nenahrazují OP. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.